« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad, powitanie, stwierdzenie kworum.

2. Informacja na temat porządku obrad.

4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Przewodniczącego Rady Gminy - informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Piaski.

6. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji.

7. Podjęcie uchwał:

e) Uchwała w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Piaski.

f) Uchwała w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy pozbywają się z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych oraz właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy Piaski

g) Uchwała w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych

h) Uchwała w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych

p) Uchwała w sprawie ustalenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej w zakresie dożywiania w formie posiłku lub świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028.

r) Uchwała w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz usług sąsiedzkich i szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania

8. Interpelacje i zapytania Radnych.

9. Wolne wnioski i informacje.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej